Kontakt Centrum

SLUŽBY KONTAKTNÉHO CENTRA

Veríme, že vysoký štandard komunikácie a služby kontaktného centra sú dôležitou súčasťou každej efektívnej organizácie.  Profesionálna telefonická komunikácia a prvý kontakt s Vašimi zákazníkmi a biznis partnermi je naša doména.

Naše moderné kontaktné centrum Vám zabezpečí služby profesionálnej telefonickej recepcie, špecializovanej zákazníckej linky, ktorá je jedinečná svojou dostupnosťou pre každého podnikateľa.

Náš tím dobre naladených a profesionálnych operátorov je Vám k dispozícii vždy keď ho potrebujete.  Uľahčíme Vám prácu, ušetríme čas, vytriedime odkazy, odblokujeme nechcené konverzácie, pourgujeme dôležité aktivity, naplánujeme mítingy, spracujeme objednávky, poskytneme informácie.  Celá komunikácia je zaznamenaná a naše postupy dodržiavajú predpísaný štandard kvality.

V súčasnosti máme tri prevádzky v Prešove, Vranove nad Topľou a Bratislave.

Zabezpečujeme profesionálne zákaznícke linky a servis pre zákazníkov viacerých jazykoch (slovenčina, čeština, maďarčina, angličtina, nemčina). Samostatnou špecializáciou je realizácia telefonických prieskumov trhu a prieskumov spokojnosti zákazníkov.

Cenník našich služieb

Telefonický asistent 300

199,- Eur mesačne

300 minút prijatých volaní mesačne

Dostupnosť 9 hodín počas pracovných dní

Aktívna odkazová služba mimo pracovných hodín

Zákaznícka linka
900

299,- Eur mesačne

900 minút prijatých volaní mesačne

Dostupnosť 9 hodín počas pracovných dní

Aktívna odkazová služba mimo pracovných hodín

Zákaznícka linka
2500

699,- Eur mesačne

2500 minút prijatých volaní mesačne

Dostupnosť 9 hodín počas pracovných dní

Aktívna odkazová služba mimo pracovných hodín

Aktívna linka
1000

(cena dohodou)

Aktívne kontaktovanie na vašich zákazníkov

Príprava stretnutí

Realizácia objednávok

Prieskum spokojnosti zákazníkov

Pri väčších, alebo špeciálnych požiadavkách Vám radi pripravíme ponuku ušitú na mieru.  Cena služieb je uvedená bez DPH.

Všetky plány zahŕňajú nasledujúce …

  • Predplatené minúty recepcie podľa aktuálneho plánu
  • Kontrola hovorov podľa vašich pokynov
  • Prepis volaní a emailová notifikácia
  • Denný, týždenný a mesačný reporting
  • Podpora pre urgentné prípady od 7:30 do 20:00 každý deň
  • Spätné volania na zmeškané hovory vo vašom mene
  • Odosielanie správ a doručovanie prostredníctvom e-mailu
  • Upozornenia na textové správy

Ak ste pripravení rozširovať svoju firmu s profesionálnymi, virtuálnymi recepčnými službami, tak potom začnime.

Ako to funguje:

Sme tu pre vašich zákazníkov, vtedy keď to potrebujete.  Sme Vašou recepciou, osobným asistentom a službou prijímania hovorov. To znamená, že zákazníci sa k Vám vždy dovolajú a nezmeškáte žiadnu obchodnú príležitosť pretože nemôžete zdvíhať telefón.

1. Príjem hovorov od klientov

Vaše hovory prijímame kedykoľvek, keď ich presmerujete. Poskytneme vám naše číslo na presmerovanie a pre klientov si ponecháte Vaše zverejnené číslo.  Zákazníci volajú na Vaše existujúce číslo a nevedia, že hovor je presmerovaný na Vašu recepčnú.

2. Profesionálne odpovedáme

Profesionálna a príjemná recepčná pozdraví volajúceho, predstaví sa názvom Vašej spoločnosti a rieši telefonáty podľa vašich dohodnutých pokynov.  Získava a poskytuje informácie, plánuje termíny a schôdzky, všetko eviduje v informačnom systéme pre vašu potrebu.

3. Šťastní klienti sa vždy dovolajú

Preposielame Vám informácie o Vašich hovoroch, preberáme odkazy a posielame vám relevantné informácie alebo naplánujeme schôdzku podľa ich urgencie a nastavených pravidiel. Vaši klienti sa vždy dovolajú, sú spokojní a Vaša prevádzka funguje bez problémov.

Ďalšie služby

BTB a BTC projekty

Alternatívne kanály predaja
Online riešenia interakcie so zákazníkmi sú efektívnou alternatívou motivácie, komunikácie, ale aj realizácie objednávok. Objednávkové systémy, vernostné platformy, alebo komplexné e-shopy sú kľúčovým nástrojom podpory predaja.

Call centrum šité na mieru

Implementujeme kompletné call centrové riešenia pre podporu predaja a zákaznícky servis. Call centrový systém je komplexne integrovaný s internými systémami spoločnosti – CRM, ERP. Ponúkame i trendové cloud riešenia, ktoré ušijeme na mieru podľa vašich potrieb.

Organizácia projektu

Hľadáte len projekt manažéra? Vieme vám pomôcť v riadení vášho call centrového projektu, pri výbere optimálneho riešenia, jeho implementácii a spustenia do prevádzky.


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár, zavoláme Vám a dohodneme sa


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo