Kontakt Centrum

VERÍME, ŽE KAŽDÝ BIZNIS SI ZASLÚŽI KVALITNÚ PODPORU.

PREDSTAVTE SI, ČO BY STE DOKÁZALI S PROFESIONÁLNYM ASISTENTOM, KTORÝ BY SYSTEMATICKY PLNIL VAŠE POŽIADAVKY.

Čo ponúkame

VYSOKÝ ŠTANDARD KOMUNIKÁCIE

Veríme, že vysoký štandard komunikácie a služby kontaktného centra sú dôležitou súčasťou každej efektívnej organizácie.

DOBRE NALADENÝ TÍM – PRE KAŽDÉHO

Náš tím dobre naladených a profesionálnych operátorov je Vám k dispozícii vždy keď ho potrebujete.

Naše moderné kontaktné centrum Vám zabezpečí služby špecializovanej zákazníckej linky, ktorá je jedinečná svojou dostupnosťou pre každého podnikateľa.

ZAVEDIEME SYSTÉM DO VAŠEJ KOMUNIKÁCIE

Automatizujeme predajné procesy, vytriedime odkazy, spracujeme objednávky, odblokujeme nechcené konverzácie, získame súhlas na komunikáciu, pozveme vašich hostí, naplánujeme mítingy, alebo poskytneme informácie.

Celá komunikácia je zaznamenaná a naše postupy dodržiavajú predpísaný štandard kvality, ktorý si spoločne odsúhlasime.

K dispozícii máte náš online reportovací systém a získate absolútny prehľad o Vašej telefonickej komunikácii.

PREVÁDZKA ESHOPOV – B2C, B2B

Potrebujete obslužný personál pre Váš eshop?  Obslúžime Váš hotline, ale aj web chat a kontaktné formuláre.  Prevádzkujeme vlastné eshopy, aj platformy tretích strán.

ZÁKAZNÍCKE LINKY

Potrebujete obslužný personál pre Vašu zákaznícku linku?  Zabezpečíme servisné, informačné alebo všeobecné zákaznícke linky, či hotline.  Vyriešime požiadavky zákazníkov, spracujeme objednávky priamo do Vášho systému, alebo napojíme náš systém na ten Váš (ani SAP alebo Salesforce pre nás nie je problém).

IMPLEMENTÁCIA A ZAVÁDZANIE CALLCENTIER

Samostatnou špecializáciou je realizácia callcentier – zákazníckych liniek pre klientov.  

NAŠI KONZULTANTI VÁM NAVRHNÚ RIEŠENIE

Realizujeme projekt od prvej myšlienky, návrhu riešenia, cez výber a implementáciu technológie, až po zavedenie procesov, tréning operátorov a plný rozbeh prevádzky. Či chcete interné riešenie alebo sa rozhodnete pre outsourcing, budeme Vašim partnerom a externým projekt manažérom.

Cenník našich základných služieb pre rýchly štart.

Zákaznícka linka
900

799,- Eur mesačne

900 minút prijatých volaní mesačne

Dostupnosť 8:00-16:00 počas pracovných dní

Aktívna odkazová služba mimo pracovných hodín

Zákaznícka linka
2500

1299,- Eur mesačne

2500 minút prijatých volaní mesačne

Dostupnosť 8:00-16:00 počas pracovných dní

Aktívna odkazová služba mimo pracovných hodín

Aktívna linka
2000

999,- Eur

Aktívne kontaktovanie zákazníkov

Príprava stretnutí, realizácia objednávok

Prieskumy a zisťovanie spokojnosti zákazníkov, NPS, CES metodika

Pri väčších projektoch, alebo špeciálnych požiadavkách Vám radi pripravíme personalizovanú ponuku.

Všetky plány zahŕňajú nasledujúce …

  • Predplatené minúty volania podľa aktuálneho plánu
  • Kontrola hovorov podľa vašich pokynov
  • Prepis volaní, emailová a sms notifikácia
  • Denný, týždenný a mesačný reporting
  • Podpora pre urgentné prípady od 7:30 do 20:00 každý deň
  • Spätné volania na zmeškané hovory vo vašom mene
  • Odosielanie správ a doručovanie prostredníctvom e-mailu
  • Upozornenia na textové správy a odkazy

Ako to funguje:

Ak ste pripravení rozširovať svoju firmu s profesionálnymi, modernými kontaknými službami, tak potom začnime.

Sme tu pre vašich zákazníkov, vtedy keď to potrebujete.  Sme Vašou telefonickou recepciou a osobným asistentom. Prijímame vaše hovory. To znamená, že zákazníci sa k Vám vždy dovolajú, nezmeškáte žiadnu obchodnú príležitosť, servisnú požiadavku, alebo kontakt s dôležitým partnerom pretože ste zaneprázdnený, šoférujete, alebo proste nemôžete zdvíhať telefón.

1. Príjem hovorov od klientov

Vaše hovory vo Vašom mene prijímame kedykoľvek, keď ich presmerujete (alebo vždy – podľa nastavenia). Poskytneme vám naše číslo na presmerovanie a pre klientov si ponecháte Vaše zverejnené číslo.  Keď zákazníci volajú na Vaše existujúce číslo sú automaticky presmerovaní na Vašu profesionálnu zákaznícku linku, ktorú pre Vás obsluhujeme.

2. Profesionálne odpovedáme

Profesionálna a príjemná obsluha s úsmevom pozdraví volajúceho, predstaví sa názvom Vašej spoločnosti a rieši telefonáty podľa presne dohodnutých pokynov a postupov.  Získava a poskytuje informácie, plánuje termíny a schôdzky, spracúva požiadavky a odkazy, prípadne zapisuje objednávky a všetko eviduje v bezpečnom informačnom systéme pre Vašu potrebu.

3. Šťastní klienti sa vždy dovolajú

Vaši klienti sa vždy dovolajú. Telefón im zdvihne príjemný a profesionálne vyškolený operátor.  Prvý dojem z telefonickej komunikácie prispieva lepšiemu imidžu Vašej spoločnosti, zákazníci sú spokojní, že sa vždy dovolajú a komunikujú s reálnym človekom.  Z každej komunikácie Vám okamžite preposielame informácie o Vašich hovoroch podľa ich urgencie a nastavených pravidiel.   V celej komunikácii je systém a poriadok, reporty ktoré od nás dostávate vám uľahčujú organizáciu Vašej práce a úloh.

V čom Vám ešte vieme pomôcť? 

Naši experti sa venujú projektom podpory predaja od roku 1991, máme za sebou desiatky úspešných projektov z rôznych odvetví, radi sa s Vami stretneme a poradíme.  Zavolajte nám.

BTB a BTC projekty

Alternatívne kanály predaja
Online riešenia interakcie so zákazníkmi sú efektívnou alternatívou motivácie, komunikácie, ale aj realizácie objednávok. Objednávkové systémy, vernostné platformy, alebo komplexné e-shopy sú kľúčovým nástrojom podpory predaja.

Call centrum šité na mieru

Implementujeme kompletné call centrové riešenia pre podporu predaja a zákaznícky servis. Call centrový systém je komplexne integrovaný s internými systémami spoločnosti – CRM, ERP. Ponúkame i trendové cloud riešenia, ktoré ušijeme na mieru podľa vašich potrieb.

Organizácia projektu

Hľadáte len projekt manažéra? Vieme vám pomôcť v riadení vášho call centrového projektu, pri výbere optimálneho riešenia, jeho implementácii a spustenia do prevádzky.


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár a získajte viac informácií o našej ponuke


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo
Mám záujem o
Osobný telefonický asistentZákaznícka linka 900Zákaznícka linka 2500Aktívna linka po dohode


Vyplňte prosím formulár, zavoláme Vám a dohodneme sa


Meno
Priezvisko
E-mailová adresa
Telefónne číslo